Lokallag

Vi har lokallag i hele landet som jobber med Press-politikk og Press-kampanjer der de bor. Når vi møter politikere, er det også en fordel å være mange. Jo flere medlemmer vi har, jo mer blir vi tatt på alvor, jo mer får vi gjort.

Det er nesten bare fantasien som setter grenser for hva et lokallag i Press kan gjøre. Det kan være alt fra å stå på stands og henge opp plakater til å holde foredrag på skolen deres og arrangere konsert. Som medlem i et lokallag får du både kjempe for viktige saker og bli kjent med nye mennesker som deler dine interesser. Lurer du på hvordan ditt lokallag kan gjennomføre planer? Sjekk Lokallagshåndboka!

Press arrangerer sommerleir og seminarer for våre medlemmer hvert år, og uansett om du er i lokallag eller ikke, så er du hjertelig velkommen!

Se på listen over våre lokallag under eller ta en titt på lokallagskartet vårt. Dersom det ikke er lokallag der du bor, kan du lage ett. Ta kontakt med medlem@press.no, så hjelper vi deg!

Lokallagskart