Lokallag

Vi har lokallag i hele landet som jobber med Press-politikk og Press-kampanjer der de bor. Når vi møter politikere er det en fordel å være mange. Jo flere medlemmer vi har, jo mer blir vi tatt på alvor, og da får vi gjort enda mer.

Det er nesten bare fantasien som setter grenser for hva et lokallag i Press kan gjøre. Det kan være alt fra å stå på stands og henge opp plakater til å holde foredrag på skolen deres og arrangere konsert. Som medlem i et lokallag får du både kjempe for viktige saker og bli kjent med nye mennesker som deler dine interesser. Lurer du på hvordan ditt lokallag kan gjennomføre planer? Sjekk internsiden!

Press arrangerer sommerleir og seminarer for våre medlemmer hvert år. Du er hjertelig velkommen uansett om du er i lokallag eller ikke!

Se på listen over våre lokallag under eller ta en titt på lokallagskartet vårt. Dersom det ikke er lokallag der du bor, kan du lage ett. Ta kontakt med medlem@press.no, så hjelper vi deg!

Er dere allerede klare for å avholde oppstartsmøte og dermed starte opp et nytt lokallag? Da må dere fylle ut dette skjemaet og sende det til medlem@press.no.

Lokallagskart