Kommende arrangementer i Press:

Landsmøte

19.-21. april avholdes årets landsmøte. Landsmøtet er det øverste demokratiske organet i press. Dette er stedet hvor DU bestemmer hva Press skal mene, hvem Press skal være og hva Press skal gjøre i tiden fremover. Det er her makten ligger!

Mer informasjon om arrangementet og påmelding kommer fortløpende!

Rettighetsakademiet besøker Trondheim

Ønsker du å lære mer om hvordan du kan få politikerne til å jobbe med det DU brenner for? Vil du få verktøy til at nøyaktig DU kan gjøre en forskjell? Da er Rettighetsakademiet noe for deg! Her vil du lære alt fra hvordan å finne ut hva din hjertesak er til hvordan du booker et møte med din lokale politiker. Det kreves ingen forkunskapet eller billetter for å delta, her er det bare å dukke opp nøyaktig som du er 🙂 Det vil bli servert gratis mat og mulighet for å bli kjent med andre engasjerte i Trondheim.

Hvor: Kultursenteret ISAK den 25. april klokka 17

Verdens Beste Nyheter!-kampanjedag

Verdens Beste Nyheter er et samarbeidsprosjekt mellom Changemaker og Press – Redd Barna Ungdom. VBN formidler nyheter om utvikling og fremskritt på verdens utfordringer, samtidig som vi sprer informasjon om FNs bærekraftsmål. En dag i året arrangerer vi en stor, landsdekkende utdeling hvor flere hundre frivillige deler ut et fysisk eksemplar av Verdens Beste Nyheter.

30.april skal Pressere rundt om i hele Norge dele ut kampanjeavisen. Dette er en hyggelig sosial ting å gjøre sammen, og krever ingen forkunnskaper.

Sommerleir

24.-28. juni arrangerer Press sommerleir for alle våre medlemmer. Her har du mulighet til å lære mer om Press samtidig som du får finne på masse gøy med resten av landets Pressere. Dette blir sommerens desidert vakreste eventyr!

Mer informasjon om leiren og påmelding kommer fortløpende!

Har ditt lokallag planlagt noe kult fremover? Send det inn i skjemaet under, så vi kan legge det ut her og gi andre pressere muligheten til å delta!

• :
  • Gjerne legg til et bilde som kan brukes til arrangementet!