Kommende arrangementer i Press:

Gullbarbiekampanjen

01. februar lanserer vi kandidatene til Gullbarbie-kampanjen. Mer informasjon om kampanjen kan du finne her:

Vinterseminar

Frykter du anmarsjen av 2024 og det ukjente? Frykt ikke, for det blir vinterseminar i 2024 også vettu! 2024 sitt vinterseminar blir avholdt 8-10.mars i Oslo området. Her kan du velge om du vil lære mer om internasjonal politikk eller barnerettigheter på nett, som blir samlet i et felles spor til slutt. Sporene passer for både erfarne og nye medlemmer i verdens beste organisasjon, og inneholder en blanding av interaktive aktiviteter og spennende foredrag.

Ved påmelding bekrefter du at du skal delta på hele aktiviteten og oppholde deg på lokalet for hele arrangementets varighet. Ved særskilte behov, ta kontakt med seminaransvarlig: Iben Thori-Aamot på iben@press.no

Landsmøte

19.-21. april avholdes årets landsmøte. Landsmøtet er det øverste demokratiske organet i press. Dette er stedet hvor DU bestemmer hva Press skal mene, hvem Press skal være og hva Press skal gjøre i tiden fremover. Det er her makten ligger!

Mer informasjon om arrangementet og påmelding kommer fortløpende!

Sommerleir

24.-28. juni arrangerer Press sommerleir for alle våre medlemmer. Her har du mulighet til å lære mer om Press samtidig som du får finne på masse gøy med resten av landets Pressere. Dette blir sommerens desidert vakreste eventyr!

Mer informasjon om leiren og påmelding kommer fortløpende!

Har ditt lokallag planlagt noe kult fremover? Send det inn i skjemaet under, så vi kan legge det ut her og gi andre pressere muligheten til å delta!

• :
  • Gjerne legg til et bilde som kan brukes til arrangementet!