Ferskisseminar 2023

24.-26.mars arrangerer vi fersisseminar. Om du er helt ny i Press, eller vil være mer om organisajonen og hvordan drive med aksjonisme og politisk påvirkning gjennom kreative og praktiske bolker, er ferskisseminaret midt i blinken for deg!

Her får du også møte nye Pressere på din alder og få en sjanse til å danne vennskap for livet. Seminaret er helt gratis for alle medlemmer i Press og blir holdt på Trasop skole i Oslo. Reise og opphold vil også bli dekket av Press. Vi legger til rette for et lærerikt, og ikke minst morsomt program for alle deltakere. Man kan forvente mye gøyalt sosialt på kveldene, og ryktene går om at man får eksklusiv informasjon om sommerleir og vårkampanjen på seminaret.

Har du spørsmål om seminaret? Er du usikker på om du skal melde deg på? Vet du ikke helt hva et seminar er, men det høres litt gøy? Send en mail til Iben på iben@press.no så skal vi svare på alt du lurer på.

Meld deg på her!
Påmeldingsfristen er 10.mars, men om du ikke rekker å melde deg på innen da, men virkelig vil dra, send en mail til iben@press.no så ser vi om vi kan finne ut av noe.

Iben Thori-Aamot

Sentralstyremedlem