Søk frifond!

Publisert 18.04.23 av Bendik Dahlslett

Når har vi åpnet opp for å søke frifond, i første omgang er det kun de lokallagene som ikke fikk søkt om frifonds penger i høst som kan søke.

Lokallag kan søke frifond for økonomisk støtte for ulike aktiviteter dere planlegger å arrangere i løpet av året!
Usikker på om dere søkte? Ta kontakt med medlemssekretær Bendik på medlem@press.no eller på facebook.com/medlemssekretaer

Hva kan dere bruke frifondspenger på? Jo dere kan bruke det på mye gøy som kommer lokallaget deres til gode her er et par eksempler: Standutstyr, mat/drikke til lokallagsmøter, Gullbarbie aktiviteter, regionalt seminar, barnekonvensjonens bursdag(20 november), Sosialt som sommer- og vinteravslutninger for eksempel, temakvelder i Press sin politikk, konserter, og mange ting til som dere selv bestemmer.

Vi gleder oss til å se hvilke spennende ting dere har planer om i år!

Søk her!:

Bendik Haftor M. Dahlslett

Medlemssekretær
bendik@press.no

Bli med på Press sin sommerleir!

Vi i Press arrangerer vår gratis sommerleir på idylliske Utøya 25. - 29. juni 2024 med tonnevis av aktiviteter. Sommerens mest spennende eventyr vil du ikke gå glipp av! Påmeldingsfrist 28. mai

Meld deg på!