Ny medlemssekretær på kontoret

Publisert 15.06.17 av Press

Denne uka har Press sin nye medlemssekretær, Henriette, sin første uke på jobb! Her kan du bli kjent med henne.

Henriette Håvardstein er 26 år og kommer fra Stavanger. Hun har studert juss og sosialantropologi i Trondheim og Bergen. I tillegg til studier har Henriette vært aktiv i Røde Kors Ungdom de siste syv årene, det siste som organisatorisk nestleder i organisasjonen. Nå er hun klar for å ta fatt på jobben som medlemssekretær i Press.

«Jeg gleder meg veldig til å reise rundt i Norge og møte lokallag!», sier Henriette.

Som medlemssekretær har Henriette ansvar for å følge opp lokallag og medlemmer i Press. Det innebærer å hjelpe Press-lokallagene med å arrangere aktiviteter, starte lokallag på nye steder i landet og jobbe for at Press når medlemsmålet vårt for 2017.

«Jeg håper jeg kan gjøre det enkelt for medlemmene våre å ta kontakt med meg. Jeg har selv vært frivillig i et lokallag og vet godt hvordan en frivillig hverdag ser ut.», legger hun til.

Når Henriette ikke jobber er hun glad i å gå tur og kose med hunden sin, Floyd og er veldig glad i japansk anime og manga.

Har du eller lokallaget ditt noen spørsmål om aktivitet i Press? Da kan du ta kontakt med Henriette allerede nå på telefon 476 02 184 eller mail, henriette@press.no, for hun har veldig lyst til å bli kjent med Pressere!