Ledig stilling i Press

Publisert 25.01.18 av

Press søker en person til en midlertidig stilling som medlemssekretær i vårt sekretariat i Oslo. Søknadsfrist: 8. februar med ønske om tiltredelse snarest. Stillingen varer frem til jul, med mulighet for forlengelse.

Press er den eneste ungdomsorganisasjonen som utelukkende arbeider for barns rettigheter. Press er ungdomsorganisasjonen til Redd Barna, og er en rettighetsbasert, partipolitisk og religiøst uavhengig ungdomsorganisasjon som jobber for en bedre verden for barn. Vi er 1300 medlemmer fordelt på 22 lokallag over hele landet. Press er en organisasjon i vekst. Medlemssekretæren skal arbeide for ytterligere å øke medlemstallet og aktiviteten i Press og vil ha utstrakt reisevirksomhet for å treffe medlemmer og lokallag.

Hovedoppgaver:
– Oppfølging av lokallag
– Starte opp nye lokallag
– Starte og følge opp vervekampanjer
– Holde medlemsregisteret oppdatert. Dette innebærer innmelding av nye medlemmer, utmelding og oppdatering av adresser og kontaktinformasjon
Bistå i gjennomføring av nasjonale arrangementer som sommerleir, vinterseminar, mm.
– Oppdatere Press’ lokallagshåndbok

Noe kvelds- og helgearbeid må påregnes i forbindelse med f.eks. lokallagsbesøk og arrangementer.

Ønskede kvalifikasjoner:
Vi søker en engasjert person med erfaring fra organisasjonsarbeid, gjerne fra en ungdomsorganisasjon. Du må kommunisere godt med ungdom. Initiativ og evne til selvstendig arbeid er viktig i stillingen. Opplæring vil bli gitt ved tiltredelse.

Vi kan tilby:
– Vi tilbyr et hyggelig arbeidsmiljø og utviklingsmuligheter. Vi har fleksitidsordning med kjernetid mellom 09:00-15:00, egen reiseforsikring, pensjonsordning og felles lunsjordning.
– Lønn tilsvarende lønnstrinn 24 i staten.
– 100 % stilling.
– Ytterligere informasjon om stillingen kan du få ved å kontakte daglig leder Liv Hauge Norheim på telefon 97 79 05 70 eller epost liv@press.no.
– Hyggelig kontorfellesskap med tre andre ansatte og tre frikjøpte tillitsvalgte som jobber for barns rettigheter.

Søknad med CV sendes på e-post til liv@press.no. Merk e-posten med «medlemssekretær». Vitnemål og attester medbringes på eventuelt intervju. For å lese mer om Press, trykk deg inn på våre nettsider: https://www.press.no