Nå kan du melde deg på en ny skoleringsrunde med Pressakademiet

Da er det tid for en runde til med Pressakademiet! Vi har fått mange nye medlemmer og noen nye lokallagsrepresentanter – velkommen til dere – og her kan dere få litt faglig påfyll, slik at dere får god kjennskap til hva Press jobber med om dagen. Skoleringene er lagt tilrette for at både nye og gamle medlemmer skal kunne lære noe nytt.

Pressakademiet er en skoleringsarena i Press der du får fordypende skoleringer i Press sine hovedtemaer, innføring i hvordan du kan holde kurs og mer innsikt i lokallagsdrift og økonomi. Alle er velkomne til å delta i skoleringen og du trenger ikke å ha noen erfaringer med å holde foredrag fra tidligere eller være kjent med Press sin politikk.

Denne våren tilbyr vi alle skoleringene over zoom, slik at så mange som mulig kan delta og for å gjøre det enkelt å opprettholde smittevernregler. Vi tilbyr to skoleringer i kursholderkurset, i tillegg til én skolering i hvert av de politiske hovedtemaene, samt to kortere skoleringer i hvert sitt tema. Hvis du er usikker på hvilket tema du er mest interessert i, kan det være lurt å lese litt om temaet i Press sin politiske plattform eller få tips fra i lokallaget ditt.

klikk her for å lese mer om foredragene
klikk her for å melde deg på pressakademiet