Bli medlem

Tar du brudd på barns rettigheter personlig? Da er Press organisasjonen for deg!

Som medlem i Press er du med på å kreve en bedre verden for alle barn. Vi godtar ikke at barns rettigheter stadig blir brutt, både i Norge og resten av verden, og sier tydelig fra når det skjer. Det gjør vi gjennom å spre informasjon om barns rettigheter, demonstrere, skrive innlegg i aviser og snakke med politikere. Jo flere medlemmer vi er, jo mer får vi gjort, og vi vil gjerne ha akkurat deg med på laget!

Praktisk informasjon

Medlemskap i Press koster kr. 50 i året. Som medlem får du medlemsbladet Larm i posten fire ganger i året, nyhetsbrev og invitasjon til seminarer og sommereleir. Du får også mulighet til å bli med i eller stifte et eget lokallag, som kjemper for barns rettigheter der du bor. Bor du langt unna nærmeste lokallag, kan du bli barnerettspresser.

Fyll inn skjemaet under, eller meld deg inn på SMS ved å sende kodeord PRESS til 2030. Da trekkes kr. 50 fra mobilregningen din.

Du kan være ordinært Press-medlem ut året du fyller 25. Etter dette er du hjertelig velkommen som støttemedlem. Støttemedlemskap koster kr. 200 i året, og du vil fremdeles få Larm i posten.

Bli Medlem

Du er: