Deltidsstilling: Regionssekretær

Publisert 29.04.22 av Press

Brenner du for barns rettigheter? Vi søker deg som ønsker å jobbe og skape resultater sammen med frivillige, trives med prosjektarbeid og har lyst på en jobb med mening hvor du kan gjøre en forskjell.

Etter en lang pandemi-vinter ønsker Press å satse for å få opp aktiviteten igjen. Vi søker én deltidsansatt som vil hjelpe i gang lokallag i løpet av perioden mai til september 2022.

Tiltredelse: Snarest

Søknader behandles fortløpende

Varighet: mai til september med mulighet for utvidelse

Stilling: Stillingen er en deltidsstilling på 40% og passer perfekt som sommerjobb og ved siden av studier. Oppgaven er å få i gang nye og eksisterende lokallag gjennom å ta kontakt med eksisterende medlemmer, verve nye medlemmer, standaktivitet, skolebesøk og liknende. Stillingen vil også innebære kartlegging av oppfølgingsbehov rundt om i regionene og utvikling av skoleringsressurser. Når man får igang lokallag, skal disse følges opp og hjelpes til å bli aktive og selvstendige. Man jobber tett sammen i et team med tre andre regionssekretærer.

Hva trenger vi hjelp med?

Oppgaver blir blant annet å:

• Dra på skolebesøk, stand og fritidsklubber for å verve
  • Holde foredrag
  • Utvikle skoleringsressurser
  • Bistå med oppfølging av lokallag, og gi dem opplæring i styrearbeid og aktivisme
  • Kartlegge behovet for sentral oppfølging blant eksisterende medlemmer i regionene
  • Mobilisere til nasjonale arrangementer i Press

Hvordan søke?

Send en kort mail med din erfaring og motivasjon for å søke stillingen til au@press.no. Skriv gjerne hvor du vil jobbe ifra. Det er mulig å både jobbe ifra vårt kontor i Oslo og ute i regionene. Søknader vurderes fortløpende og aktuelle kandidater blir invitert til en kort prat om prosjektet og forventninger.

Madeleine Andaya Ulstein

Daglig leder