Bli med på sommerleir!

Publisert 13.04.23 av Press

Ikke gå glipp av sommerens kuleste eventyr- nemlig Press sin sommerleir som arrangeres 28.juni- 2.juli på Gulsrud Leirsted!

I år arrangeres sommerleir 28.juni- 2.juli på Gulsrud Leirsted! Leirstedet er universelt utformet og ligger i Vikersund. Det tilbyr en rekke sommeraktiviteter som kanopadling, minigolf, bading, bordtennis og fotball.

På sommerleiren får du mulighet til å lære mer om Press, få med deg foredrag og debatter, talkshow, talentshow og masse annet spennende.

For allerede etablerte pressere, er dette en gylden mulighet til å tilbringe mer tid med venner i organisasjonen. Det er også en perfekt anledning for helt nye pressere til å bli kjent med organisasjonen, vi oppfordrer derfor alle til å melde seg på, uavhengig av tidligere erfaring i organisasjonen.

Meld deg på her!

Sommerleir er gratis for alle betalende medlemmer i Press. Hvis du ikke er medlem, eller har glemt å betale kontingenten i år kan du melde deg inn, eller betal kontingenten for 50 kr i året, her: https://press.no/bli-medlem/.

Hvis du har noen spørsmål om sommerleir, ikke nøl med å ta kontakt med aksel@press.no.

Aksel Vestavik

1. nestleder
95206329
aksel@press.no

Bli med på Press sin sommerleir!

Vi i Press arrangerer vår gratis sommerleir på idylliske Utøya 25. - 29. juni 2024 med tonnevis av aktiviteter. Sommerens mest spennende eventyr vil du ikke gå glipp av! Påmeldingsfrist 28. mai

Meld deg på!