Sommerleir 2024

Publisert 19.03.24 av Press

Sommerens morsomste eventyr finner sted fra 25. - 29. juni på Utøya Leirsted! Her får du lære mer om Press, bade, holde på med aktiviteter, talentshow, debatt og masse mer! Påmeldingsfrist 28. mai

Utøya kan tilby alt fra bading, volleyball, idylliske turer langs Kjærlighetsstien og digg mat!

Deltagelse på sommerleir er helt gratis og vi dekker reise til og fra leiren.

På sommerleiren får du mulighet til å lære mer om Press, få med deg foredrag og debatter, talkshow, talentshow og masse annet spennende.

For allerede etablerte pressere, er dette en gylden mulighet til å tilbringe mer tid med venner i organisasjonen. Det er også en perfekt anledning for helt nye pressere til å bli kjent med organisasjonen, vi oppfordrer derfor alle til å melde seg på, uavhengig av tidligere erfaring i organisasjonen.

Lokalet er universelt utformet for tilgang til rullestol, og har mulighet til å leie ut teleslynge ved behov. Ved behov for tolk eller assistent, vennligst kontakt seminaransvarlig Aksel Vestavikaksel@press.no.

Ved påmelding bekrefter du at du skal delta på hele aktiviteten og oppholde deg på lokalet for hele arrangementets varighet. Ved særskilte behov, ta kontakt med Aksel Vestavik

Facebook arrangement
Påmeldingsskjema finner du her