Foto: CF Salicath

Ledig vikariat!

Publisert 02.06.19 av Press

Press - Redd Barna Ungdom søker en person som vil jobbe heltid som medlemssekretær i vårt sekretariat i Oslo.

Søknadsfrist: 18.06.19
Tiltredelse: snarest
Varighet: Ut mars 2020

Om Press – Redd Barna Ungdom

Press – Redd Barna Ungdom er den eneste ungdomsorganisasjonen i Norge som utelukkende arbeider for barns rettigheter slik de er nedfelt i FNs barnekonvensjon. Press er ungdomsorganisasjonen til Redd Barna, og er en rettighetsbasert, partipolitisk og religiøst uavhengig ungdomsorganisasjon som jobber for en bedre verden for barn og unge. Vi er ca. 1000 medlemmer fordelt på 20 lokallag over hele landet.

Medlemssekretæren skal arbeide for ytterligere å øke medlemstallet og aktiviteten i Press og utføre sekretæroppgaver på kontoret i Oslo. Noe reisevirksomhet må påregnes.

Hovedoppgaver:

• Oppfølging av lokallag
  • Bistå i oppstart av nye lokallag
  • Starte og følge opp vervekampanjer
  • Holde medlemsregisteret oppdatert. Dette innebærer innmelding av nye medlemmer, utmelding og oppdatering av adresser og kontaktinformasjon.
  • Utføre diverse sekretæroppgaver som bestilling av reiser, utsending av velkomstpakker og annet forefallende kontorarbeid.
  • Bistå i gjennomføring av nasjonale arrangementer som sommerleir, vinterseminar, mm.
  • Videreutvikle Press’ lokallagshåndbok
  • Noe kvelds- og helgearbeid må påregnes i forbindelse med f.eks. lokallagsbesøk og arrangementer.

Ønskede kvalifikasjoner:

Vi søker en engasjert person med erfaring fra organisasjonsarbeid, gjerne fra en ungdomsorganisasjon. Du må kommunisere godt med ungdom. Initiativ og evne til selvstendig arbeid er viktig i stillingen. Opplæring vil bli gitt ved tiltredelse.

Vi kan tilby:

• Opplæring ved tiltredelse
  • Ryddige forhold med personalbestemmelser i samsvar med Kontoroverenskomsten mellom Handel og Kontor og Virke
  • Lønn etter avtale
  • Fleksitidsordning med kjernetid 09:00-15:00
  • Reiseforsikring
  • Pensjonsordning
  • Et hyggelig, ungt og engasjert kontormiljø med felles lunsj hver dag.

Ytterligere informasjon om stillingen kan du få ved å kontakte daglig leder Fredrik Vaaheim på telefon 91 53 43 33 eller epost fredrik@press.no.
Søknad med CV sendes på e-post til fredrik@press.no. Merk e-posten med «medlemssekretær». Vitnemål og attester medbringes på eventuelt intervju.

Fredrik Vaaheim

Daglig leder
22205400
fredrik@press.no

Sommerleir 2-7.juli!

Velkommen til sommerens vakreste eventyr! Enten du er helt ny i Press, eller har vært medlem lenge, så er dette en super arena for å bli kjent med andre barnerettighetsforkjempere og lære mye nytt.Det blir grilling, bading, MGPress og mye mer!

Meld deg på!