Vi søker medlemssekretær

Publisert 15.08.18 av

Ledig stilling: Press søker en person som vil jobbe heltid som medlemssekretær i vårt sekretariat i Oslo.

Søknadsfrist: 29. august
Tiltredelse: snarest

Om Press

Press er den eneste ungdomsorganisasjonen i Norge som utelukkende arbeider for barns rettigheter slik de er nedfelt i FNs barnekonvensjon. Press er ungdomsorganisasjonen til Redd Barna, og er en rettighetsbasert, partipolitisk og religiøst uavhengig ungdomsorganisasjon som jobber for en bedre verden for barn og unge. Vi er ca. 1200 medlemmer fordelt på 22 lokallag over hele landet.

Press er en organisasjon i vekst. Medlemssekretæren skal arbeide for ytterligere å øke medlemstallet og aktiviteten i Press og vil ha utstrakt reisevirksomhet for å treffe medlemmer og lokallag.

Hovedoppgaver:

• Oppfølging av lokallag
  • Starte opp nye lokallag
  • Starte og følge opp vervekampanjer
  • Holde medlemsregisteret oppdatert. Dette innebærer innmelding av nye medlemmer, utmelding og oppdatering av adresser og kontaktinformasjon
  • Bistå i gjennomføring av nasjonale arrangementer som sommerleir, vinterseminar, mm.
    Oppdatere Press’ lokallagshåndbok

Noe kvelds- og helgearbeid må påregnes i forbindelse med f.eks. lokallagsbesøk og arrangementer.

Ønskede kvalifikasjoner:

Vi søker en engasjert person med erfaring fra organisasjonsarbeid, gjerne fra en ungdomsorganisasjon. Du må kommunisere godt med ungdom. Initiativ og evne til selvstendig arbeid er viktig i stillingen. Opplæring vil bli gitt ved tiltredelse.

Vi kan tilby:

• Opplæring ved tiltredelse
  • Ryddige forhold med personalbestemmelser i samsvar med Kontoroverenskomsten mellom Handel og Kontor og Virke
  • Lønn etter avtale
  • Fleksitidsordning med kjernetid 09:00-15:00
  • Reiseforsikring
  • Pensjonsordning
  • Et hyggelig, ungt og engasjert kontormiljø med felles lunsj hver dag.

Ytterligere informasjon om stillingen kan du få ved å kontakte daglig leder Fredrik Vaaheim på telefon 91 53 43 33 eller epost fredrik@press.no.

Søknad med CV sendes på e-post til fredrik@press.no. Merk e-posten med «medlemssekretær». Vitnemål og attester medbringes på eventuelt intervju.

Fredrik Vaaheim

Daglig leder