Deltidsstilling: Regionssekretær med ansvar for oppstart av lokallag

Publisert 01.01.22 av Press

Etter en lang pandemi-vinter med lite aktivitet ønsker Press å satse for å få opp aktiviteten igjen! Har du erfaring fra lokallag og brenner for barns rettigheter har vi derfor den perfekte deltidsjobben for deg! Vi ser etter tre personer  som kan hjelpe i gang lokallag i løpet av våren 2022.

Tiltredelse: Snarest

Søknader behandles fortløpende

Varighet: januar til september

Stilling: Stillingen er en deltidsstilling mellom 20% og 40% og passer perfekt ved siden av studier. Oppgaven er å få i gang nye lokallag gjennom å ta kontakt med Pressmedlemmer i området, skaffe nye medlemmer ved standaktivitet, skolebesøk og annen verving. Når man får igang lokallag skal disse følges opp i løpet av våren og hjelpes til å bli aktive og selvstendige. Man jobber tett sammen i et lite team regionssekretærer.

Hva trenger vi hjelp med?

Oppgaver blir blant annet å:

• Ta kontakt med eksisterende medlemmer i området
  • Dra på skolebesøk, stand og fritidsklubber for å verve
  • Holde noen foredrag
  • Hjelpe i gang et lokallag og gi de opplæring i styrearbeid og aktivisme
  • Mobilisere til nasjonale arrangementer i Press

Hvordan søke?

Send en kort mail med din erfaring og motivasjon for å søke stillingen til au@press.no. Skriv gjerne hvor stor stilling du ønsker, og hvor du vil jobbe ifra. Det er mulig å både jobbe ifra vårt kontor i Oslo og ute i regionene. Søknader vurderes fortløpende og aktuelle kandidater blir invitert til en kort prat om prosjektet og forventninger.

Barnetinget

Har du sjekket ut barnetinget.no? Her finner du informasjon om hvorfor vi mener at stemmerettsalderen burde senkes, ungdomsdiskriminering og mer om vår politikk!