Regionalt seminar i region sør

24.01.20-26.01.20 (Aktiviteten har vært)

Regionalt seminar arrangeres i Tønsberg, og det blir Gullbarbie, landsmøteforberedende møte og mye mer gøy!

Helgen 24.-26. januar arrangerer vi regionalt seminar for alle lokallagsmedlemmer og direktemedlemmer i region sør! Samlingen vil finne sted i Tønsberg, og her er det regionen som står i fokus. Det betyr at dere kan komme med forslag til hva seminaret skal inneholde. Vil dere ha fokus på det sosiale? Vil dere lære mer om verving? Trenger dere noen skoleringer? Reisen er der lokallaget som står for, hvis du er direktemedlem så må du sende en reise regning til meg, mer info om dette kommer på seminaret. Mer informasjon om program og overnatting vil komme senere. Vi gleder oss!

Mer informasjon finner du på facebook arrangementet

Ruben Nordrum Henriksen

Landsstyret for region sør
ruben@press.no

Rett til å være

Rett til å være er en kampanje som tar for seg diskrimineringen av barn som ikke passer inn i samfunnets normer. Dette har store konsekvenser for barn og unges utvikling, og noen barn opplever at det ikke er greit at de er seg selv.

Les mer her: