Bli med i et lokallag

Lokallag i Press kjemper for barns rettigheter på lokalt nivå.

Medlemmene våre er superviktige for Press. Vi har lokallag i hele landet, som jobber med Press-politikk og Press-kampanjer der de bor. Når vi møter politikere, er det også en fordel å være mange. Jo flere medlemmer vi har, jo mer blir vi tatt på alvor, jo mer får vi gjort.

Det er nesten bare fantasien som setter grenser for hva et lokallag i Press kan gjøre. Det kan være alt fra å stå på stands og henge opp plakater til å holde foredrag på skolen deres og arrangere konsert. Som medlem i et lokallag får man ikke bare muligheten til å påvirke, men man kan også finne sine aller beste venner her.

Det sosiale er en viktig del av det å være lokallagsmedlem i Press, samtidig som man kjemper for viktige saker. Press arrangerer sommerleir og seminarer for våre medlemmer hvert år, med både faglig og sosialt program.

Har du lyst til å bli bedre kjent med andre kule kids?

Bli medlem i Press eller klikk her for en oversikt over våre lokallag!

Er det ingen lokallag i nærheten av der du bor, kan du fortsatt være direktemedlem i Press. Som enkeltperson kan du også bli barnerettspresser. Kanskje du til og med har lyst til å starte et helt nytt lokallag i ditt nærområde?

Hvis du har spørsmål om det å være med i et lokallag, kan du ta kontakt med vår medlemssekretær.